söndag 11 december 2011

Julpyntningsinspiration!

Ny julkruka från Plantagen i hallen
Ett gammalt silverfat från farmor (eller mormor?) gav plats för ljusdekoration
Fruktskålen fick bli både vas och ljushållare

Gjorde, som sagt, lite blomster och ljusarrangemang inför julen igår. Är ju hur roligt som helst! Blev vitt tema i år, men la' in några röda detaljer på stora krukan, för att glädja min man som ansåg att lite rött ska det allt va:) Har köpt en vit, härligt stor, vit kruka på fot som fylldes med en massa av allt, men i övrigt använde jag lite vad huset hade att bjuda och fyllde bara på med lite nyinköpt mossa och ljus. Riktigt nöjd och glad med resultatet;)

3 kommentarer:

Bibi sa...

Tack för tipset, Nellie!:)

Levindas Värld sa...

Vilka vackra arrangemang du gjort :-)

Tack för titten hos mig förresten! Trevligt med nya besökare :-)

Javisst är min dörr läcker, jag tokgillar den...hihi!

Ha en fin lördag!

Bibi sa...

Tack ska du ha!:) Ja, det är grymt roligt att pynta till det inför julen - vilket du ju uppenbart tycker med;) Instämmer om dörren!

Önskar dig en fin helg med!