onsdag 11 januari 2012

Är du en människa, eller en sökmotor?

Alltså: Jag börjar bli lite fundersam. Det där med bloggstatistik är en förunderlig grej? Ibland går det upp och ibland går det ner. Åsså visar olika statistiksidor olika resultat.

Men nu har jag upptäckt en sak: Det verkar som att många av bloggens "besökare" är här 0 sekunder?! Jag kan inte låta bli att fundera vad det innebär? Det kan, som jag ser det, beror på följande alternativa orsaker:

1) Besökarna är sökmotorer.
2) Besökarna är människor, som ser blixtsnabbt att det här inte var någon blogg för dem. (De måste ha en väldans reflex i så fall.)
3) Där något fel med statistiken.

Nåväl. Jag skulle därför vilja ta reda på om det är några människor som läser den här bloggen överhuvud taget? Därför ber jag dig, som eventuellt är människa, att allra ödmjukast besvara min enkät här i högra spalten. ------------>
Så jag skickar därför härmed ut en fråga ut i cyberrymden: Är du en människaaaaaaaa aa a aa a a ?????

Kram!:)

1 kommentar:

Bibi sa...

Kom fram till att det var två människor och en datamaskin som läste detta, om man ska utgå från svaren;) FANTASTISKT vilken respons - haha!;)