måndag 25 maj 2009

Sommarklädd

Som den flitige besökaren ser så har jag klätt om bloggen i sommarkläder. Hoppas ni trivs med det... Den andra layouten kändes lite mörk nu så här när fåglarna kvittrar och solen lyser. Vi får väl se om jag gör några ytterligare förändringar, men tills vidare så är det det här som gäller. Om det inte blir någon stor proteststorm, förståss;)

Bless you all & njut nu försommaren! För den är här!!
- HALLELUJA OCH TACK OCH LOV! :-D

PS1 Besvara gärna dagens fråga (till höger längst upp). DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det blir utmärkt med blogg i sommarkläder, när nu härliga sommarvärmen är här.
/71

Hilaris Formica sa...

Gillade den andra skarpt, men den kanske går att plocka fram när höststormarna viner?! ;-)

Bibi sa...

Tack för responsen! Hillaris... Tack, jag får väl klura på om jag återkommer med höstklädd blogg lagom till oktobermörkret då:)